Avui dimarts 14 de febrer de 2006 a les 17:00h tindrà lloc a l'ajuntament de Sant Joan de les Abadesses una reunió de la regidora d'agricultura i medi ambient, Roser Sala, i el tècnics municipals, amb el gerent de l'Agència de Residus de Catalunya, Manel Hernández, i el director de l'Àrea Municipal de l'Agència de Residus, Josep Simó. L'objectiu d'aquesta reunió és informar sobre el funcionament del sistema de recollida porta a porta i els resultats obtinguts després de quatre mesos d'implantació. Durant la reunió també es parlarà d'altres qüestions com les ajudes que pot rebre o estalviar-se Sant Joan per aquesta recollida, com pot ser el cànon de retorn i el d'abocament, i els avantatges socials i medi ambientals que suposa aquest sistema. Finalment, es tractarà el tema de la deixalleria municipal, que ja ha estat adjudicada al municipi de Sant Joan de les Abadesses, dels terminis d'execució, així com del seu finançament.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2006 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
