El ple de Ripoll rebutjarà el tancament nocturn del CAP

També es debatrà una moció per mantenir la sisena hora

Publicat el 25 de juliol de 2011 a les 15:34
L'Ajuntament de Ripoll viurà aquest dimarts a les vuit el seu primer ple ordinari després dels de constitució i de cartipàs. Els efectes de les retallades centraran part de la sessió amb mocions sobre els CAP, ambulàncies i la sisena hora.

L'equip de govern durà al ple la ratificació de l'acord de junta de govern local per mostrar el rebuig contra el tancament nocturn del CAP. Per altra banda, CiU ha presentat una moció en defensa del manteniment de les ambulàncies a la comarca mentre que ERC n'ha presentat una per tal que les escoles de la capital comarcal matinguin la sisena hora.

Un altre dels punts d'interès del ple serà la modificació de l'ordenança reguladora de les naus de transició de la Barricona així com dels preus del Centre de Tecnificació Esportiva de l'Avellaneda.

Finalment, el ple ripollès debatrà adherir-se a l'Associació Catalana de Municipis (ACM) -que agrupa bàsicament ajuntaments vinculats a CiU-. Fins ara ho ha estat a la Federació Catalana de Municipis (FCM), propera al PSC.