La notícia que l'associació Pau i Treva així com la Congregació de la Puríssima Sang de Ripoll estudien recuperar l'any 2010 la processó de Divendres Sant a Ripoll ha aixecat certa expectació. A l'enquesta realitzada per aquest mitjà, s'ha produït un empat tècnic entre els defensors i els detractors de la iniciativa.
En aquest sentit, un 39,3% dels participants han considerat que és una tradició que mai s'hauria d'haver perdut mentre que un 38,4% ho consideren “totalment anacrònic”. Les opcions més matisades: “s'hauria d'evitar la competència a Camprodon i Campdevànol” i “és una bona idea però no sortirà prou gent per fer-la” s'han quedat amb un 16,1% i un 6,25% dels vots respectivament.
- Resultats enquesta
- Participa a la nova enquesta: Qui inaugurarà els quatre carrils de la C-17 fins a Ripoll
Empat tècnic entre defensors i detractors de recuperar la processó de Ripoll
L'Associació Pau i Treva estudia recuperar-la
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de maig de 2010 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
