ERC de Ripoll continua explicant les principals propostes del seu programa electoral. La setmana passada va ser el torn de les relacionades amb la cultura i els serveis socials a càrrec de l'alcaldable Teresa Jordà, Nancy Rovira (número 5) i els actuals regidors Casilda Gómez i Ramon Prat (números 12 i 13 de la llista respectivament).
Teresa Jordà va destacar les “potencialitats que té Ripoll, en matèria cultural i social”, i va remarcar que “les eines principals –com el nou museu, la nova biblioteca, i la Lira- ja estan a punt i ara cal treure’n el màxim de profit, sobretot de cara a l’any 2013 quan Ripoll esdevindrà Capital de la Cultura Catalana”. De fet, els republicans pretenen que aquest esdeveniment serveixi per situar la vila com un municipi de referència de tots els Països Catalans i tenen com a objectiu prioritari aconseguir que la portalada del Monestir de Santa Maria esdevingui Patrimoni de la Humanitat.
En matèria d'equipaments ERC aposta per ampliar la piscina –ja hi ha part del finançament compromès- així com crear una escola bressol a l'escola Joan Maragall. També finalitzaran el casal de joves –les obres ja són a la recta final- i proposen construir habitatge de protecció oficial al carrer Trinitat. Finalment, renovaran l'aposta per renovar la residència de gent gran i ampliar-ne les places.
ERC de Ripoll proposa ampliar la piscina i una nova llar d'infants
Societat
També es posa com a objectiu que la portalada sigui Patrimoni de la Humanitat
ARA A PORTADA
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
Societat Diverses empreses d'Osona i el Ripollès tanquen o modifiquen l'activitat pel pas del Tour de França Irene Giménez Vinyet
-
Cultura Queralbs homenatja els antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria Gerard Mira
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
02 de maig de 2011 a
les 19:46
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat Dues troballes en una de les coves més antigues de Queralbs revelen secrets de la prehistòria
-
Societat
Col·loquen el nou pont a Sant Pau per eliminar un punt negre de la carretera de Camprodon
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
