El proper dissabte, 3 de desembre, a les 7 de la tarda, a la Sala Abat Senjust de Ripoll es farà la lectura del Veredicte, lliurament de premis i inauguració de l'Exposició del XV CONCURS DE FOTOGRAFIA i IX TROFEU EL GALL organitzat per la Secció Fotogràfica del Club Excursionista Ripoll. L'exposició es podrà veure fins el proper 11 de desembre de 2005. L'horari de visita és els festius, de 12 a 2 del migdia, i de 6 a 8 de la tarda. Els dies feiners, de 6 a 8 de la tarda.
Per altra banda, el diumenge 4 de desembre, el Club Excursionista Ripoll ha organitzat també la Pujada del 39è PESSEBRE A SANT AMAND. La sortida a peu des de Ripoll serà a 2/4 de 7 del matí, des de la Plaça Catalunya, al Barri de Sant Pere. Si es vol anar en cotxe, la sortida serà a les 8 del matí, a la Parada de Bus de la Plaça Abat Oliba, davant del Monestir.
Informació: dimarts i divendres, de 10 a 11 del vespre, al local social del C.E Ripoll al Centre Eudald Graells, Passeig Sant Joan, 1 Tel. 972 700 540.
Cal informar-se de l'estat de les pistes que arriben fins Coll de Jou, doncs en aquest temps pot haver-hi gel.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2005 a
les 13:43
Et pot interessar
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Blat, patata i vinya: la Vall de Camprodon prova nous cultius
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat Dues troballes en una de les coves més antigues de Queralbs revelen secrets de la prehistòria
