Fins el proper 23 de setembre, es pot visitar al Claustre de la Diputació de Girona l'exposició ''Homes, discursos i col·leccions. Imatges del Museu de Ripoll 1929-2004'', organitzada pel museu etnogràfic de la vila en motiu del 75è aniversari.
En motiu de l'exposició es farà també una conferència titulada ''El Museu de Ripoll. Una història en tres temps'', a càrrec del professor d'antropologia social de la UB, Oriol Beltran i Costa. La xerrada serà el proper dijous, 15 de setembre, a l'Auditori de la Casa de Cultura de la Diputació de Girona, a partir de les 19h.
La mostra es va inaugruar divendres passat i en l'acte hi van assistir el vicepresident de la Diputació i President de la Comissió de Cultura, Enric Vilert, l'Alcaldessa de Ripoll, Teresa Jordà, el President del Consell Comarcal del Ripollès, Miquel Sitjar i el Regidor de Cultura de l'Ajuntament de Ripoll i actual President del Patronat del Museu, Ramon Prat.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2005 a les 13:18
Et pot interessar
-
Societat Converteixen en pisos turístics la casa d'estiueig del poeta Maragall al Ripollès
-
Societat Càritas de Ripoll ha ajudat 300 persones el 2024
-
Societat Alerta de perill màxim per pedra, esclafits i tornados a cinc comarques
-
Societat Activat l'avís de perill màxim per pedra, esclafits i tornados a cinc comarques
-
Societat Aquests són els noms més freqüents al Ripollès
-
Societat Protegeixen el so de les campanes centenàries de Ribes de Freser