Joan Llordella, fent parella amb Pau Zamora, és divuitè a la general de la mítica Absa Cape Epic, després de disputar-se el pròleg i la primera etapa. Aquest dilluns els 600 equips que disputen la cursa de vuit etapes a Sud-àfrica han hagut d'afrontar un dur recorregut de 112 km i 2.400 metres de desnivell positiu.
"Hem anat a menys a més. Al principi ens ha costat agafar el ritme però hem acabat molt bé. Estem molt satisfets amb la divuitena posició", ha explicat Llordella des de Sud-àfrica. Tot plegat després que ahir no comencessin de la millor manera ja que en l'espectacular pròleg (veure vídeo), de tipus semiurbà, només van poder ser trentens. Cal recordar que l'objectiu de Llordella és entrar en el TOP-20.
La Cape Epic 2014 està formada per un pròleg i set etapes. Globalment són 718 km i quasi 15.000 metres de desnivell positiu. A la línia de sortida de Durbanville hi haurà 600 equips, és a dir, 1.200 ciclistes.
Joan Llordella és 18è a la Cape Epic després de la primera etapa
L'objectiu del campdevanolenc, que fa parella amb Pau Zamora, és acabar en el TOP-20
Ara a portada
Publicat el 24 de març de 2014 a les 18:46
Et pot interessar
-
Esports La ripollesa Sara Ismael jugarà la Queens League
-
Esports «És el millor dia de la meva vida»: Aleix Garrido debuta amb el primer equip del Barça
-
Esports Volta a Catalunya 2023 al Ripollès: quines afectacions de mobilitat hi haurà?
-
Esports Fil a l'agulla a la construcció d'un rocòdrom a Ogassa