La Diputació invertirà 700.000 euros per millorar la carretera d'Ogassa
Es modificaran els trams més perillosos i s'eixamplaran els més estrets
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de gener de 2010 a
les 09:40
Mostra un mapa més gran
El ple de la Diputació de Girona va donar llum verd aquest dimarts a la millora de la carretera GIV-5211 que uneix Sant Joan de les Abadesses amb Ogassa. La inversió prevista per l'administració gironina és de 680.000 euros.
Fins ara s'havien fet millores puntuals a l'única carretera que dóna accés a Ogassa. Tot i això la via no presentava característiques uniformes al llarg del seu traçat. En aquest sentit el projecte, que abastarà 4,5 km, inclou modificacions del traçat per millorar la seguretat, l'ampliació de la calçada en els punts més estrets, la substitució de la cuneta sense revestir per una de formigó, la col·locació de nova senyalització i la instal·lació de barreres de seguretat entre altres. A més, es realitzarà un reforç del ferm al llarg de tota la carretera.
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
