Després de sis mesos la la Divina Majestat de Beget ha tornat al cambril del retaule de l'església de Sant Cristòfol de Beget. Un cambril que ha estat pintat i restaurat metre la imatge era fora. La imatge romàtic va estar primer tres mesos a Valldoreix (el Vallès Occidental) al taller de restauració de la Generalitat. Posteriorment va formar part de l'exposició commemorativa dels 75 anys del Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC)
La imatge ha arribat aquest migdia a Beget escortada pels Mossos d'Esquadra i acompanyada per tècnics de la Generalitat que l'han col·locat a lloc. Per celebrar el retorn, que ha aixecat molta expectació, veïns del municipi han organitzat un petit acte en el qual Mossèn Medina ha oficiat una pregària de benvinguda. La festa pel retorn de la Majestat ha acabat amb un aperitiu.
La Majestat torna a Sant Cristòfol de Beget després de sis mesos
Els Mossos d'Esquadra han escortat la imatge
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’abril de 2010 a
les 18:11
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
