La Unió de Botiguers de Sant Joan de les Abadesses ha collocat dos tòtems a la Plaça Clavé i al Passeig Comte Guifré amb l'objectiu de continuar promovent la imatge del comerç de Sant Joan creada l'any 2004, així com per potenciar les activitats d'animació comercial de la Unió de Botiguers i per donar a conèixer els establiments associats a l'entitat.
Es tracta d'una estructura triangular d'una alçada de 2,5 metres amb 3 cares de lona. En una de les cares s'han collocat diferents imatges de Sant Joan amb un eslògan del comerç, a una altra cara les activitats d'animació comercial que es duen a terme durant l'any i a la darrera cara s'ha imprès un plànol de la vila amb la localització dels establiments associats a la Unió de Botiguers per tipus d'establiments.
Aquesta acció s'emmarca dins el Pla de Dinamització Comercial que es ve gestionant des de l'any 2004, i que compta amb el suport de l'ajuntament de la vila i del Departament de Comerç Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya.
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’abril de 2006 a
les 08:00
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
-
Societat
«L'odi no t'apuja el sou»: la UGT presenta a Ripoll la campanya contra el discurs de l'extrema dreta
-
Societat
Paneque fa gala del «diàleg» amb els ajuntaments pel nou telecabina de Vallter
