La Unió de Botiguers de Sant Joan de les Abadesses ha collocat dos tòtems a la Plaça Clavé i al Passeig Comte Guifré amb l'objectiu de continuar promovent la imatge del comerç de Sant Joan creada l'any 2004, així com per potenciar les activitats d'animació comercial de la Unió de Botiguers i per donar a conèixer els establiments associats a l'entitat.
Es tracta d'una estructura triangular d'una alçada de 2,5 metres amb 3 cares de lona. En una de les cares s'han collocat diferents imatges de Sant Joan amb un eslògan del comerç, a una altra cara les activitats d'animació comercial que es duen a terme durant l'any i a la darrera cara s'ha imprès un plànol de la vila amb la localització dels establiments associats a la Unió de Botiguers per tipus d'establiments.
Aquesta acció s'emmarca dins el Pla de Dinamització Comercial que es ve gestionant des de l'any 2004, i que compta amb el suport de l'ajuntament de la vila i del Departament de Comerç Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya.
ARA A PORTADA
-
Terra Continuen les pluges i baixen les temperatures: 17 comarques en avís aquest divendres Neus Climent
-
Societat Campdevàndol creu que limitar el preu de l'habitatge és «contraproduent» per als pobles petits ACN
-
Cultura El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols Anna Mira Perich
-
Publicat el
04 d’abril de 2006 a
les 08:00
Et pot interessar
-
Societat
Un llamp fa caure un excursionista per un precipici de vuit metres a Setcases
-
Societat
Més de 3.500 espectadors gaudeixen d'un Microclima proper i de qualitat
-
Societat La Colònia Llaudet torna a obrir aquest estiu en plena rehabilitació de la turbina històrica
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
