Un CE Abadessenc ple de moral després de la gran victòria al derbi contra el Ripoll (1-3) buscarà aquest dissabte la seva tercera victòria consecutiva. Els blanc-i-negres rebran el Bescanó en un partit que pot servir per ratificar el bon moment de joc dels locals. L'equip de Xenxo Granados és ara setè amb quinze punts, un més que els gironins.
L'Abadessenc afrontarà el partit sense una de les seves estrelles, Miquel Soler, que ha deixat el club. El seu lloc ha estat ocupat pel garrotxí Joan Pi, que fins ara militava al Vic. Així ho va anunciar l'entrenador blanc-i-negre en una tertúlia a la Veu de Sant Joan.
La UE Camprodon, per la seva banda, rebrà diumenge el Quart, el quart classificat del grup 1 de Segona Catalana. Un equip que té quatre punts més que els camprodonins que són novens amb 14 punts.
Finalment el CF Ripoll se la juga al camp del Cassà, el penúltim classificat. Els ripollesos han completat un inici de temporada molt irregular en el qual només han pogut sumar deu punts en onze partits. Els ripollesos són catorzens, tres posicions per davant del rival d'aquest dissabte.
A Tercera Catalana la UE Campdevànol continua com a líder en solitari. Fins ara ha aconseguit 29 punts, nou victòries i dos empats, i té un avantatge de tres punts respecte l'Olímpic la Garriga. Aquest dissabte té un partit a priori fàcil ja que reben l'Olvan, el penúltim classificat.
Segona Catalana (Grup 1)
UD Cassà - CF Ripoll (ds, 15:15)
UE Camprodon - UE Quart (dg, 16:00)
CE Abadessenc - CD Bescanó (ds, 16:00)
Tercera Catalana (Grup 5)
UE Campdevànol - CE Olvan (ds, 16:00)
Quarta Catalana (Grup 3)
UE Rupit Pruit - CF Ribetana (ds, 15:00)
CD Montesquiu - CF Ripoll B (dg, 11:45)
CF Atlètic Monestir - Atlètic la Cabra (ds, 16:00)
Quarta Catalana (Grup 27)
Vilallonga de Ter FC - Argelaguer FC (ds, 15:30)
L'Abadessenc busca la tercera victòria seguida
Societat
El Camprodon rep el Quart i el Ripoll se la juga amb el Cassà
ARA A PORTADA
-
Societat Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys Redacció
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
25 de novembre de 2011 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat
Col·loquen el nou pont a Sant Pau per eliminar un punt negre de la carretera de Camprodon
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
