Aquest dissabte es farà una conferència-assemblea titulada ''2003-2005: 2 anys de mandat municipal. Què s'ha fet, què falta per fer, què no es farà i per què", a través de la qual l'alcalde i el govern municipal donaran comptes de l'acció feta a mig mandat. La conferència està oberta a tota la població.
Segons l'ajuntament, amb aquesta conferència, es pretén fer un balanç de la gestió municipal duta a terme per l'equip de govern, durant aquest període, d'una forma oberta, transparent i amb la possibilitat que puguin participar els vilatans d'una forma activa, amb un repàs al programa electoral i els reptes que ha d'afrontar el futur de la vila.
L'acte durarà aproximadament una hora i anirà a càrrec de l'alcalde de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, Carles Bassaganya, amb la presència de les dues tinentes d'alcaldia, Elisabet Regué i Roser Sala. Serà a les onze del matí a la sala de sessions de l'ajuntament. Seguidament s'obrirà un torn d'intervencions perquè els assistents puguin fer preguntes o expressar les seves inquietuds.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juny de 2005 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
-
Societat Mor un motorista a les Llosses