La secretària general de Joventut, Marta Rosàs, farà una visita avui al Ripollès i visitarà les poblacions de Ripoll, Vallfogona del Ripollès i Sant Joan de les Abadesses, on s'entrevistarà amb els alcaldes o regidors de joventut dels diferents municipis. També parlarà amb el President del Consell Comarcal, Miquel Sitjar.
11.00 hores. Consell Comarcal del Ripollès (Progrés, 22). Ripoll.
La secretària general de Joventut, Marta Rosàs, visitarà el Consell Comarcal del Ripollès on s'entrevistarà amb el president del Consell Comarcal, Miquel Sitjar.
12.00 hores. Ajuntament (Placa de l'Ajuntament, 3). Ripoll. La secretària general de Joventut, Marta Rosàs, visitarà el municipi i s'entrevistarà amb el regidor de Joventut, Enric Pérez.
13.30 hores. Ajuntament (Puig Estela, 9). Vallfogona del Ripollès.
La secretària general de Joventut, Marta Rosàs, visitarà el municipi i s'entrevistarà amb l'alcaldessa, M. Carme Freixa.
17.00 hores. Ajuntament (Plaça Major, 3). Sant Joan de les Abadesses.
La secretària general de Joventut, Marta Rosàs, visitarà el municipi i s'entrevistarà amb l'alcalde, Carles Bassaganya.
ARA A PORTADA
-
Societat Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys Redacció
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
15 de setembre de 2005 a
les 10:07
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat
Col·loquen el nou pont a Sant Pau per eliminar un punt negre de la carretera de Camprodon
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
