Aquest dimarts les JERC d'Osona, el Ripollès i Lluçanès han presentat la campanya Pels reis demanem la República al reis. L'acte s'ha celebrat a la Pl. Fra Bernadí de Manlleu i ha comptat amb l'assistència de més de 200 persones entre els quals hi havia l'alcalde de la ciutat, Pere Prat. Durant tota la tarda les JERC d'Osona, el Ripollès i el Lluçanès han repartit xocolata desfeta a grans i petit que han participat en l'acte i han repartit les postals de la campanya per la ciutat.
El Portaveu Regional de les JERC, Isaac Peraire ha destacat que la campanya, per tercer any consecutiu, es fa per demanar al monarca espanyol que es jubili. Un monarca que no va ser escollit democràticament si no per un dictador. Peraire també ha recordat que durant aquestes festes s'aniran repartint les 3000 postal que s'han editat per les nostres comarques.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de desembre de 2005 a
les 13:06
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
