Aquest dimarts les JERC d'Osona, el Ripollès i Lluçanès han presentat la campanya Pels reis demanem la República al reis. L'acte s'ha celebrat a la Pl. Fra Bernadí de Manlleu i ha comptat amb l'assistència de més de 200 persones entre els quals hi havia l'alcalde de la ciutat, Pere Prat. Durant tota la tarda les JERC d'Osona, el Ripollès i el Lluçanès han repartit xocolata desfeta a grans i petit que han participat en l'acte i han repartit les postals de la campanya per la ciutat.
El Portaveu Regional de les JERC, Isaac Peraire ha destacat que la campanya, per tercer any consecutiu, es fa per demanar al monarca espanyol que es jubili. Un monarca que no va ser escollit democràticament si no per un dictador. Peraire també ha recordat que durant aquestes festes s'aniran repartint les 3000 postal que s'han editat per les nostres comarques.
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
Terra Avís vermell per pluges molt intenses al litoral i prelitoral aquest cap de setmana Neus Climent
-
-
Societat Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya Neus Climent
-
Cultura L’Inspira 2026 torna a exhaurir les entrades amb prop de 5.000 persones a la Devesa del Pla de Ripoll Pau Espí Solé
Publicat el
28 de desembre de 2005 a
les 13:06
Et pot interessar
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
