Aquest dilluns, 13 de març de 2006, ha començat el primer dels cursos del cicle per poder obtenir el certificat de manipulador d'aliments homologat pel Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya. Més de 200 persones de tota la comarca del Ripollès s'han inscrit al curs que organitzen el Consorci Ripollès Desenvolupament i l'Associació d'Hostaleria del Ripollès.
El primer torn ha començat a la població de Ripoll. Aquests cursos es repartiran geogràficament per tot el territori ripollès, evitant així les dificultats de mobilitat. Els dies i les dates en que es celebraran la resta de cursos en els diferents pobles de la comarca encara estan per determinar exactament. S'ha ampliat el període d'inscripcions, al tancar-se el període es podran determinar les dates i ubicacions d'aquest cicle itinerant.
Des del Consorci Ripollès Desenvolupament i l'Associació d'Hostaleria del Ripollès valoren de manera molt positiva la resposta de públic que està tenint el curs. Una mostra doncs, de la necessitat que hi havia d'obtenir aquest certificat homologat.
ARA A PORTADA
-
Societat Tot suspès a Catalunya fins a les dues del migdia d’aquest diumenge Neus Climent | Pau Espí Solé
-
Terra Avís vermell per pluges molt intenses al litoral i prelitoral aquest cap de setmana Neus Climent
-
-
Societat Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya Neus Climent
-
Cultura L’Inspira 2026 torna a exhaurir les entrades amb prop de 5.000 persones a la Devesa del Pla de Ripoll Pau Espí Solé
Publicat el
14 de març de 2006 a
les 19:09
Et pot interessar
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
