La sala Eudald Graells de Ripoll va acollir dissabte una nova marató de donació de sang. Un esdeveniment que va atraure un total de 218 donants, una xifra molt important malgrat que es va quedar lluny de l'objectiu de 300.
De totes les donacions, 205 es van fer efectives i la resta, 13 en total, van ser oferiments de persones que en aquell moment no van poder donar sang. Els organitzadors destaquen que 22 persones van esdevenir donants per primera vegada.
Més de 215 persones van participar a la marató de sang de Ripoll
Societat
L'acapte de dissabte va atraure 22 nous donants
- Els traficants creaven llaminadures en forma d'os -
- Pixabay
ARA A PORTADA
-
Cultura Més de 30.000 visitants omplen Ripoll en la sisena edició de la Fira de Bruixes Pau Espí Solé
-
-
Alimentació El poble català de 20 habitants amb un obrador que triomfa amb el panettone: comandes fins a Saragossa Marc Orts
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
15 d’octubre de 2012 a
les 18:57
Et pot interessar
-
Societat Troben mort un boletaire de 72 anys a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
