Arrel del no funcionament dels telèfons mòbils de la companyia Movistar, de l'empresa Telefònica, des del passat dijous 9 març fins el dimarts 14, l'ajuntament de Sant Joan de les Abadesses s'ha posat en contacte amb l'oficina del consumidor, per tal que aquelles persones que han estat afectades puguin tramitar les seves reclamacions a la companyia. Amb aquesta reclamació es pot arribar a sufragar una part de les repercussions o del no servei que ha provocat aquests dies que no hi ha hagut el servei. L'oficina del consumidor s'instal·larà avui dimarts a la tarda a l'Ajuntament.
L'oficina del consumidor, que està situada i gestionada pel Consell Comarcal del Ripollès, s'installarà de les 16:30h a les 19:30h, per tal de facilitar als vilatans afectats la presentació de les seves reclamacions. Són vàries les persones que es van dirigir a l'ajuntament durant el període de mal funcionament de la telefonia mòbil, demanant una explicació pel retard en la restauració de la línia, que va trigar uns cinc dies.
Aquelles persones que no es puguin adreçar avui a l'ajuntament de Sant Joan, podran fer la reclamació a l'oficina del consumidor del Consell Comarcal en el següent horari: dimarts i divendres de 9h a les 13h i dijous de 16h a 18 :30h. Cal demanar hora prèviament. També es vol difondre els punts on es pot obtenir informació, en concret la pàgina web de l'agència catalana del consum www.icconsum.org, on també es pot baixar el full de reclamacions.
Les persones afectades també poden consultar la web http://www.icconsum.org/TemesConsum/Htmls/frames.htm que parla de les incidències a la telefónia mòbil.
L'ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, com a client afectat, també presentarà la seva pròpia reclamació, i farà arribar el seu malestar a la companyia per la lentitud en el temps de reacció per reparar l'avaria. En paraules de l'alcalde Carles Bassaganya, "... l'efecte que provoca que hi hagi reclamacions, pot provocar que determinades grans empreses, no se sentin sense cap responsabilitat respecte al servei que fan, més tenint en compte, el sistema d'oligopoli que determinats sectors pateix el país". Durant el temps que va durar l'avaria l'ajuntament va actuar pressionant a l'empresa per tal de donar una resposta clara de quant restabliria el servei, situació que mai va ser clara ni ràpida.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de març de 2006 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat Compartir converses en turc a canvi d'una habitació per 130 euros a Gombrèn
-
Societat El Ripollès viu l'apagada més curta
-
Societat Sant Joan de les Abadesses denuncia «deficiències greus» de cobertura mòbil
-
Societat Inauguren un nou camí entre Sant Joan de les Abadesses i la Vall de Bianya
-
Societat Ripoll multa tres manifestants per una protesta contra la prohibició del cartell de festa major
-
Societat Retorna la Fira de les 40 hores de Ripoll