Plena temporada alta del Bus de les Festes

El servei del Consell Comarcal incorpora enguany la Festa d'Estiu de Campelles

  • La Carrau també va tocar a l'Entrevoltes | Arnau Urgell -
Publicat el 05 d’agost de 2011 a les 15:55
El Bus de les Festes és una bona alternativa per assistir a les festes majors. Foto: Arnau Urgell

Estiu és sinònim de festes majors. I això suposa tempora alta del Bus de les Festes del Consell Comarcal. Després de Queralbs (23 de juliol), el servei durà el jovent a les festes de Pardines (6 d'agost), Ribes de Freser (13 d'agost), Planoles (20 d'agost) i Vallfogona de Ripollès (27 d'agost).

Entremig, cal afegir-hi un servei de bus nou que portarà els usuaris que ho desitgin al concert jove de la festa d'estiu de Campelles, el dia 26 d'agost. El Bus de les Festes tancarà temporada el mes de setembre amb les festes majors de Sant Pau de Segúries (2 de setembre), Gombrèn (3 de setembre), Sant Joan de les Abadesses (10 de setembre) i Campdevànol (17 de setembre).

Per utilitzar aquest servei és obligatori presentar el carnet d'usuari que ja tenen 400 joves del Ripollès. Per aquells que no el tinguin és gratuït i es pot fer al servei de Joventut del Consell. Cal recordar que des d'enguany cal tenir 16 anys (o complir-los al llarg del 2011) per poder gaudir d'aquest transport.

Més informació i horaris