Nova tarda de pluges que continuen regant amb generositat el Ripollès. De nou, han estat més abundants a la Vall de Camprodon amb registres destacats com els 35 litres de Llanars o els 24 a Tregurà. A Ripoll a les deu del vespre ja s'havien acumulat 18 litres (la majoria al vespre) mentre que a Núria la quantitat es reduïa a 6,5 i a Sant Joan a 4.
D'aquesta manera, en punts com a Llanars s'acumulen més de 80 litres en tres dies –i 122 des de l'inici de juny-. Segons l'observador meteorològic Joan Vila en el conjunt del 2011 la xifra ja arriba als 643 litres.
Per aquest dijous s'espera una petita treva de precipitacions tot i que no es descarta algun plugim de tarda. La situació es pot animar de nou de cara a divendres amb nous xàfecs i tempestes.
Dimecres 8 de juny (20:00)
Molló: 22,2
Núria: 6,5
Llanars: 35,0
Tregurà: 23,8
Sant Pau de Segúries: 18,3
Ulldeter: 13,5
Ripoll: 18,0
Sant Joan de les Abadesses: 4,0
Dimarts 7 de juny
Molló: 18,9
Núria: 22,1
Llanars: 46,8
Tregurà: 22,2
Sant Pau de Segúries: 40,9
Ulldeter: 51,9
Ripoll: 1,5
Sant Joan de les Abadesses: 1,5
Planoles: 36
Dilluns 6 de juny
Gombrèn: 14
Campdevànol: 21
Molló: 3,3
Núria: 3,3
Llanars: 3,6
Tregurà, 2,2
Sant Pau: 2,2
Ulldeter: 0,8
Ripoll: 7,0
Sant Joan: 14,0
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juny de 2011 a
les 20:45
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
