ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juliol de 2005 a
les 10:04
PRESENTACIÓ DEL NOU VEHICLE ADAPTAT DE LA FUNDACIÓ EMMA
El vehicle servirà per facilitar la mobilitat dels residents, així com dels usuaris de centre de dia
El proper diumenge tindrà lloc una nova jornada de portes obertes de la Fundació Privada Municipal Emma, amb la finalitat de mostrar i obrir la institució, fer més participativa l'estada dels residents, ensenyar les instal·lacions... Aquesta serà la tercera edició d'aquesta jornada.
Aquest any, aprofitant la diada, també es farà la presentació del nou vehicle adaptat que ha adquirit la fundació, per facilitar la mobilitat dels residents i usuaris del Centre de Dia i del Servei d'Atenció Domiciliària (SAD). L'adquisició d'aquest vehicle ha estat possible gràcies al premi atorgat amb motiu de la Subhasta de Somnis per la Fundación Pfizer. La furgoneta té una capacitat per 8 persones, és adaptada per cadira de rodes i ha comptat amb la col·laboració econòmica de l'institut català de serveis socials.
L'acte serà presidit pel Sr. Carles Bassaganya, president de la Fundació Emma, així com dels membres del patronat de la fundació.
L'acte de portes obertes es farà a partir de les 11h. del matí i la presentació del vehicle a les 12h.30
Et pot interessar
-
Societat La Colònia Llaudet torna a obrir aquest estiu en plena rehabilitació de la turbina històrica
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Blat, patata i vinya: la Vall de Camprodon prova nous cultius
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
