Avui dimecres, tindrà lloc la presentació dels criteris, objectius i solucions de planejament del Pla General d'Ordenació Urbana de Ripoll. L'acte tindrà lloc a la Sala Eudald Pradell a les vuit del vespre i tots els ripollesos hi són convidats. Es podrà visitar l'exposició en la qual es podran consultar plànols, documentació tècnica i la redacció del model de poble que es proposa- del 19 d'octubre al 23 de novembre, termini que coincidirà amb l'exposició pública per presentar tots aquells suggeriments i observacions que els vilatans considerin oportunes.
En el mateix moment d'aquesta presentació s'iniciarà la 2ª fase del procés de participació ciutadana amb l'objectiu que totes les d'entitats, associacions de veïns, partits polítics, i altres agents socials, així com els ripollesos a títol individual, analitzin el model proposat i contribueixin a millorar-lo des d'un punt de vista de caràcter general.
La redacció d'aquest nou Pla General és molt important pel futur del nostre poble, per la qual cosa proposem a tots el ripollesos que vinguin a veure l'exposició i que s'animin a participar en aquesta fase del procés de definició del Ripoll dels propers anys.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’octubre de 2005 a
les 08:01
Et pot interessar
-
Societat
«L'odi no t'apuja el sou»: la UGT presenta a Ripoll la campanya contra el discurs de l'extrema dreta
-
Societat
Paneque fa gala del «diàleg» amb els ajuntaments pel nou telecabina de Vallter
-
Societat
Ramon Cotarelo pren el relleu de Bernat Dedeu a la glossa de la Diada de Sílvia Orriols
-
Societat
De Toni Albà a Bernat Dedéu: Ripoll estrena protagonista per la glossa de la Diada
-
Societat
Campdevàndol creu que limitar el preu de l'habitatge és «contraproduent» per als pobles petits
-
Societat
Un llamp fa caure un excursionista per un precipici de vuit metres a Setcases
