Aquest dissabte es presentarà a Sant Joan de les Abadesses la desena edició del cicle de Representacions del Mite del Comte Arnau. Després de la presentació dels actes i activitats hi haurà un concert gratuït al mateix claustre del Palau de l'Abadia a càrrec del grup Randellaires i una degustació dels plats i dolços del Comte Arnau, elaborats per flequers, pastissers i restauradors de la vila. Aquests productes han sorgit després del curs de formació, que s'ha impartit a l'aula d'hosteleria respecte a la cuina medieval, i és el segon any, on s'articula els plat del Comte Arnau.
L'acte comptarà amb la presència de la regidora de cultura, Elisabet Regué, la regidora de comerç i turisme, Roser Sala, el responsable de la imatge gràfica del cicle, Sergi Sánchez i representants de les visites escenificades nocturnes.
ARA A PORTADA
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
Publicat el
13 de juliol de 2005 a
les 16:31
Et pot interessar
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
