Un atropellament a la via del tren, a 500 metres abans d’arribar a l’estació de Torelló, ha provocat el tall de la circulació de trens a l'alçada. La topada ha passat a les 18:45 hores.
El tren que ha patit l’accident, que anava en direcció Torelló, està aturat al punt de l'atropellament. Tot apunta que es podria tractar d’un suïcidi. Al lloc dels fets s’hi han desplaçat diverses dotacions de Bombers.
Des de quarts de vuit el servei entre Torelló i Manlleu es cobreix amb autocar. La circulació s'ha normalitzat a darrera hora.
Restablerta la circulació al tren
Un atropellament a Torelló ha obligat a tallar la circulació i cobrir el trajecte Torelló - Manlleu amb autobús
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de desembre de 2010 a
les 19:19
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
