Aquestes trobades se celebren cada dos anys i tenen com a objectiu
promoure l'intercanvi d'experiències entre els diversos centres que són
Escola Verda. Al conjunt de la demarcació són 52 dels quals vuit són de
Ripollès.
A la trobada hi assistiran una vuitantena de professors i un centenar d'alumnes tan de primària com de secundària. Cada col·lectiu tindrà un programa propi però compartiran la rebuda a càrrec de l'alcaldessa de Ripoll, Teresa Jordà i el director de Medi Ambient a Girona, Emili Santos.
Algunes de les experiències que presentaran els centres ripollesos són el consell ecològic del mes (CEIP Tomàs Raguer); la socialització dels llibres de text (CEIP Doctor Robert); el concurs recicla Nadal (CEIP Joan Maragall); Al contenidor? Millor reutilitza-ho (Salesians); Pares, mestres i alumnes decorem el Nadal (Llar d'infants Daina); el bloc de l'Aigua (Vedruna); instal·lació de caixes niu (IES Abat Oliba) i Green Police (SES Germans Vila Riera).
El programa, que enguany compleix deu anys, té com a objectiu ajudar els centres a ambientalitzar-se, promoure la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del seu entorn i afavorir l’intercanvi entre els centres que hi participen.
A la trobada hi assistiran una vuitantena de professors i un centenar d'alumnes tan de primària com de secundària. Cada col·lectiu tindrà un programa propi però compartiran la rebuda a càrrec de l'alcaldessa de Ripoll, Teresa Jordà i el director de Medi Ambient a Girona, Emili Santos.
Algunes de les experiències que presentaran els centres ripollesos són el consell ecològic del mes (CEIP Tomàs Raguer); la socialització dels llibres de text (CEIP Doctor Robert); el concurs recicla Nadal (CEIP Joan Maragall); Al contenidor? Millor reutilitza-ho (Salesians); Pares, mestres i alumnes decorem el Nadal (Llar d'infants Daina); el bloc de l'Aigua (Vedruna); instal·lació de caixes niu (IES Abat Oliba) i Green Police (SES Germans Vila Riera).
El programa, que enguany compleix deu anys, té com a objectiu ajudar els centres a ambientalitzar-se, promoure la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del seu entorn i afavorir l’intercanvi entre els centres que hi participen.