En el Ple celebrat el dia 26 de setembre, l'Ajuntament de Ripoll ha aprovat l'adjudicació de control d'estacionament de vehicles en zona blava a l'empresa Estacionamientos y Servicios SA. L'Ajuntament ha escollit aquesta empresa d'entre les sis que es van presentar a concurs, perquè és la que oferia més avantatges per a l'Ajuntament de Ripoll.
Entre les millores ofertades hi ha:
Ofereixen un cànon fix i garantit de 100 € anuals per plaça, cosa que representa un total de 23.800 €, més el 95% de l'excedent, que segons es desprèn de l'estudi, representaria, en cas d'ocupació del 40%, un total de 54.000 €. O sigui que l'ingrés per a l'Ajuntament seria de 77.800 €.
L'empresa contractarà dues persones a jornada completa i una tercera persona que garantiria la cobertura del servei durant les vacances i en cas d'absentisme. Hi ha el compromís de contractar aquestes persones dins del personal inscrit a les oficines de Treball de Ripoll.
D'altra banda l'empresa renovarà totes les màquines expenedores, passant aquestes de 10 a 13. Les noves màquines estaran dotades amb connexió GPRS dotant a l'Ajuntament de Ripoll de l'equipament d'estructura del servei de forma gratuït. També cal destacar que amb les noves màquines es podrà utilitzar el sistema de pagament amb targetes.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de setembre de 2005 a
les 11:48
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
