El conseller de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya, Salvador Milà, va celebrar dissabte una dinar amb empresaris del Ripollès, per copsar d'aprop quines són les seves necessitats i preocupacions en matèria de Medi Ambient. A la trobada, a banda de 30 representants d'empreses de la comarca, hi va participar el president i gerent de la Unió Intersectorial i Empresarial del Ripollès (UIER), Joan Vilalta i Josep Pascal respectivament, l'alcaldessa de Ripoll, Teresa Jordá, i la regidora de Medi Ambient de l'Ajuntament de Ripoll, Carme Brugarola.
Segons ha explicat el president de la UIER, Joan Vilalta, la trobada va ser "molt positiva i va anar molt bé", ja que els empresaris van poder parlar obertament dels temes medi ambientals que més els preocupa. En aquest sentit, es va posar a sobre a la taula el tema dels col.lectors dels polígons Mas d'en Bosch i Els Pintors de Ripoll, "però també es van interessar per altres tipus de contaminacions que poden afectar al medi ambient", segons Vilalta, i quina ha de ser l'actuació dels empresaris.
Des de la UIER també es va presentar el projecte d'assessorament medi ambiental a les empreses del Ripollès que, recentment, ha posat en marxa, i es va donar informació als empresaris interessats.
La trobada entre el conseller de Medi Ambient i els empresaris ripollesos tenia com a objectiu posar en comú diversos temes que els afecten i quina és la manera en que els empresaris hi han de participar.
ARA A PORTADA
-
Societat Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu Redacció
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
-
Societat Col·loquen el nou pont a Sant Pau per eliminar un punt negre de la carretera de Camprodon Redacció
Publicat el
12 d’abril de 2006 a
les 14:22
Et pot interessar
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
