La Ruta del Ferro i del Carbó de Sant Joan de les Abadesses, serà divulgada en un nou programa de TVE 2, titulat ''Vive la Via''. A partir del dia 25 de setembre s'emetrà per TVE 2 un nou programa dedicat a les vies verdes de l'Estat Espanyol. Aquesta sèrie consta d'onze episodis de 30 minuts cadascun que s'emetran els diumenges a les nou de la nit. Aquest projecte té com a objectius promocionar aquests espais universals d'oci que transcorren seguint antics traçats ferroviaris i donar a conèixer la història i el patrimoni cultural i natural dels indrets per on passen aquestes vies.
En el primer episodi es presentaran les vies verdes i en la segona emissió, prevista pel diumenge 2 d'octubre es donarà a conèixer les vies verdes que transcorren entre els Pirineus de Girona i la Costa Brava. En aquest episodi es parlarà de la ruta del Ferro i del Carbó que uneix Ripoll amb Sant Joan de les Abadesses i Ogassa.
L'episodi de les Vies Verdes de la Província de Girona s'emmarca dins el Dia Europeu de les Vies Verdes. Per aquest dia s'ha previst realitzar una bicicletada popular des de Girona fins a la Marina de Port-d'Aró (Platja d'Aro) organitzada pel Consorci de les Vies Verdes de Girona.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de setembre de 2005 a
les 13:26
Et pot interessar
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
-
Societat
La cooperativa ripollesa Kloosiv arriba a la final dels premis SpinUOC Rural 2026
-
Societat
Usuaris habituals de l'R3 celebren l'arribada del tren a Ribes de Freser, per primera vegada des del gener
-
Societat
Descoberta al Ripollès la cova prehistòrica a més altitud del Pirineu
-
Societat
Espectacular pedregada a Ribes de Freser
