El foc de la Flama del Canigó i el misteri dels tarotistes i altres parades esotèriques es repartiran el protagonisme a la revetlla de Sant Joan de Campdevànol.
Els actes començaran les set del vespre amb la inauguració de l'exposició 'Sensacions, els 4 elements' així com el tret de sortida per a les diverses parades de tarotistes i altres elements esotèrics. Mitja hora més tard arribarà des del coll d'Ares, la Flama del Canigó, que encén bona part de les fogueres dels Països Catalans.
Després de sopar, audició de sardanes amb la cobla Genisenca, cercle de l'energia al voltant de la foguera i ball amb el Trio Blue Moon.
L'endemà a les sis de la tarda, i ja recuperats de la festa, hi haurà sardanes a la plaça de la Dansa amb la cobla Ciutat de Terrassa.
Tarotistes i foc, elements del Sant Joan a Campdevànol
Els actes començaran a les set de la tarda.
- Joan Ignasi Elena i Carles Puigdemont, el 2017. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2009 a
les 13:51
Et pot interessar
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
-
Societat
La cooperativa ripollesa Kloosiv arriba a la final dels premis SpinUOC Rural 2026
-
Societat
Usuaris habituals de l'R3 celebren l'arribada del tren a Ribes de Freser, per primera vegada des del gener
