El foc de la Flama del Canigó i el misteri dels tarotistes i altres parades esotèriques es repartiran el protagonisme a la revetlla de Sant Joan de Campdevànol.
Els actes començaran les set del vespre amb la inauguració de l'exposició 'Sensacions, els 4 elements' així com el tret de sortida per a les diverses parades de tarotistes i altres elements esotèrics. Mitja hora més tard arribarà des del coll d'Ares, la Flama del Canigó, que encén bona part de les fogueres dels Països Catalans.
Després de sopar, audició de sardanes amb la cobla Genisenca, cercle de l'energia al voltant de la foguera i ball amb el Trio Blue Moon.
L'endemà a les sis de la tarda, i ja recuperats de la festa, hi haurà sardanes a la plaça de la Dansa amb la cobla Ciutat de Terrassa.
Tarotistes i foc, elements del Sant Joan a Campdevànol
Els actes començaran a les set de la tarda.
- Joan Ignasi Elena i Carles Puigdemont, el 2017. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2009 a
les 13:51
Et pot interessar
-
Societat
Les ventades causen destrosses al Ripollès: «Sembla que hagi passat una guerra»
-
Societat
El Ripollès treballa per pal·liar els efectes de la ventada: «No pot ser que ens quedem sense connectivitat»
-
Societat
Rescaten un home en estat greu per una allau mentre esquiava a Setcases
-
Societat
Continua tallada la N-260, la principal artèria del Ripollès
-
Societat
Presó provisional sense fiança per al detingut per una agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Detenen dos treballadors de Vall de Núria pel robatori de la caixa forta
