Un cabirol ha atropellat un ciclista que baixava de coll d'Ares en sentit Molló. Els fets s'han produït a dos quarts de nou del matí a la carretera C-38 quan l'animal ha sorprès el ciclista, un jove de Camprodon, i l'ha tirat a terra.
Segons fonts properes a l'accidentat, consultades per aquest mitjà, el ciclista “no ha pogut fer res” per evitar l'animal ja que se l'ha trobat a sobre. Mentre l'animal ha desaparegut de la carretera, el veí de Camprodon ha quedat estès amb ferides importants. Ell mateix, després de recuperar-se del sobresalt, ha pogut avisar als cossos d'emergències i també ha arribat fins a la zona un veí que circulava amb cotxe per la zona.
Una ambulància ha evacuat el ferit fins a l'Hospital de Campdevànol. El primer diagnòstic és d'una luxació a l'espatlla esquerra i una afectació important de l'ull esquerre encara per determinar.
Un cabirol atropella un ciclista al coll d'Ares
El ciclista, veí de Camprodon, ha patit ferides a l'espatlla i a l'ull esquerre
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’octubre de 2011 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Societat
Molló es queda sense llum, de nou, per la ventada i recupera l’electricitat hores després
-
Societat
Les ventades causen destrosses al Ripollès: «Sembla que hagi passat una guerra»
-
Societat
El Ripollès treballa per pal·liar els efectes de la ventada: «No pot ser que ens quedem sense connectivitat»
-
Societat
Rescaten un home en estat greu per una allau mentre esquiava a Setcases
-
Societat
Continua tallada la N-260, la principal artèria del Ripollès
-
Societat
Presó provisional sense fiança per al detingut per una agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
