Un cabirol ha atropellat un ciclista que baixava de coll d'Ares en sentit Molló. Els fets s'han produït a dos quarts de nou del matí a la carretera C-38 quan l'animal ha sorprès el ciclista, un jove de Camprodon, i l'ha tirat a terra.
Segons fonts properes a l'accidentat, consultades per aquest mitjà, el ciclista “no ha pogut fer res” per evitar l'animal ja que se l'ha trobat a sobre. Mentre l'animal ha desaparegut de la carretera, el veí de Camprodon ha quedat estès amb ferides importants. Ell mateix, després de recuperar-se del sobresalt, ha pogut avisar als cossos d'emergències i també ha arribat fins a la zona un veí que circulava amb cotxe per la zona.
Una ambulància ha evacuat el ferit fins a l'Hospital de Campdevànol. El primer diagnòstic és d'una luxació a l'espatlla esquerra i una afectació important de l'ull esquerre encara per determinar.
Un cabirol atropella un ciclista al coll d'Ares
El ciclista, veí de Camprodon, ha patit ferides a l'espatlla i a l'ull esquerre

Ara a portada
Publicat el 14 d’octubre de 2011 a les 16:35
Et pot interessar
-
Societat Sant Joan de les Abadesses denuncia «deficiències greus» de cobertura mòbil
-
Societat Ripoll multa tres manifestants per una protesta contra la prohibició del cartell de festa major
-
Societat Retorna la Fira de les 40 hores de Ripoll
-
Societat Dos grups d'excursionistes queden atrapats al Pirineu per les nevades