L'empresa de comunicació audiovisual Web3.0TV, de Camprodon, ha produït un vídeo promocional de les illes de Cap Verd promogut Strela, la principal marca de cervesa del país africà. L'anunci, que mostra els atractius de l'arxipèlag atlàntic, té com a lema “jo sóc strelista, i tu?”.
La realització del vídeo va anar a càrrec d'Elias Lalaux, director de Web3.0TV, l'empresa que produeix ValldeCamprodonTv.com. Laura García, de l'agència de publicitat barcelonina Dogwood, es va encarregar de la direcció creativa mentre que Albert Ramírez va ser-ne el director de fotografia. En el projecte també hi va participar el fotògraf nord-americà Jason Clevering que es va encarregar de les imatges del making of. Tant el vídeo com el making of es van enregistrar en alta definició amb les noves càmeres Canon Eos 7D.
Cap Verd és una república africana formada per deu illes on hi viuen poc més de 425.000 persones. L'any 1975 va aconseguir la seva independència respecte Portugal.
[vimeo]12242155[/vimeo]
Una empresa de Camprodon produeix un anunci d'una cervesa de Cap Verd
Strela és la principal cervesa de l'arxipèlag africà

- El ple de l'Ajuntament de Vilanova va aprovar ahir els pressupostos municipals -
- Ajuntament de Vilanova
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2010 a les 10:44
Et pot interessar
-
Societat Rescaten 15 menors i 5 monitors que no podien tornar al seu campament per la pluja en la riera de Beget
-
Societat La pagesia i el sector forestal de la Vall de Camprodon uneixen forces per «un futur digne»
-
Societat L'edifici centenari de l'ateneu de Campdevànol comença les obres de reforma
-
Societat Aquest és un dels pobles més bonics de Catalunya: medieval, intacte i amb encant de conte
-
Societat Queralbs planeja la xarxa de calor amb biomassa per a llars i edificis públics
-
Societat Renfe comença a construir la futura base de manteniment a Ripoll