Dimarts 18 - 09:00
La situació s'ha normalitzat a la collada de Toses després de retirar les restes de l'esllavissada.
Dilluns 17 - 20:30
Continua la mateixa situació a la collada de Toses segons fonts del Servei Català del Trànsit (SCT). Es dóna pas alternatiu i se circula amb congestió.
Dilluns 17 - 18:30
Després d'unes dues hores tallada, hores d'ara es dóna pas alternatiu a la collada de Toses (N-260) entre els quilòmetres 144 i 146 al terme de Toses a causa d'esllavissades. La incidència s'ha produït cap a les quatre de la tarda i a causa de l'esllavissada un arbre ha caigut al mig de la via. Des de quarts de set els Mossos donen pas alternatiu.
Una via alternativa per anar o tornar de la Cerdanya és la GIV-4016 que uneix la carretera de la Molina (GI-400) amb Toses i Planès.
Mostra Successos Ripollès en un mapa més gran
- Cua per comprar loteria de Nadal en una administarció de Barcelona. -
- Helena Margarit
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2009 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
-
Societat
La cooperativa ripollesa Kloosiv arriba a la final dels premis SpinUOC Rural 2026
-
Societat
Usuaris habituals de l'R3 celebren l'arribada del tren a Ribes de Freser, per primera vegada des del gener
-
Societat
Descoberta al Ripollès la cova prehistòrica a més altitud del Pirineu
-
Societat
Espectacular pedregada a Ribes de Freser
