Una conductora ha resultat ferida, amb pronòstic lleu, en saltar el cotxe que conduïa de la N-260 a la Ruta del Ferro. Els fets han succeït a les quatre i deu minuts de la tarda al quilòmetre 199 de la carretera, al terme de Sant Joan, just al punt de l'antic pas a nivell. Tot i l'aparositat de l'accident la dona ha estat conscient en tot moment i, de fet, no ha parat de tocar el claxon fins que una altra persona ha avisat als Bombers de la Generalitat. Tot i que les ferides no són importants ha estat traslladada a l'Hospital Josep Trueta de Girona.
Un gran desplegament de mitjans d'emergència, entre Bombers de la Generalitat, Mossos d'Esquadra i el Servei d'Emergències Mèdiques han treballat en el sinistre. De fet, dues hores després encara es treballava per evacuar la ferida des del lloc on ha caigut fins a la carretera.
Es dóna la circumstància que en aquest mateix punt van morir-hi dues persones el maig passat i, al cap de dos mesos, es van produir dos accidents més en un sol dia tot i que, sortosament, sense conseqüències.
Una ferida en saltar el cotxe de la N-260 a la Ruta del Ferro
L'accident, que ha obligat a un gran desplegament de mitjans d'emergència, s'ha produït a l'antic pas a nivell del tren de Sant Joan
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de març de 2012 a les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat
Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat
Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat
El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat
Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
-
Societat
Mor un motorista a les Llosses
