La representació de 110 anys en solfa, un popurri que recull els millors musicals representants a Sant Joan al llarg de les darreres onze dècades, es va haver de suspendre per la mort d'una espectadora moments abans d'iniciar l'espectacle.
La difunta és Joana Fageda i Sànchez, de 74 anys, i que va morir de mort sobtada. Fageda era la mare del director musical del SAT, Marcel Miquel, i l'enterrament és aquest dilluns a les quatre de la tarda.
La mort va obligar a desallotjar el teatre de Sant Joan que estava ple per la primera de les dues funcions. En principi es manté la segona, prevista pel proper dia 2 de gener a les 10 del vespre.
- Necrològica de Joana Fageda
Una mort sobtada obliga a suspendre «110 anys en solfa»
Societat
Es manté la segona representació pel 2 de gener
ARA A PORTADA
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
Societat Diverses empreses d'Osona i el Ripollès tanquen o modifiquen l'activitat pel pas del Tour de França Irene Giménez Vinyet
-
Cultura Queralbs homenatja els antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria Gerard Mira
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
28 de desembre de 2009 a
les 15:20
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
-
Societat
Doble guardó de la UOC per la cooperativa ripollesa Kloosiv
-
Societat Dues troballes en una de les coves més antigues de Queralbs revelen secrets de la prehistòria
-
Societat
Col·loquen el nou pont a Sant Pau per eliminar un punt negre de la carretera de Camprodon
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Comencen les obres per transformar el Pla de Ripoll en una residència d'avis
