Victòria treballada del Campdevànol abans del seu «Tourmalet»

Els verd-i-blancs vencen el Gurb (1-0) i aprofiten l'ensopegada de la Garriga amb l'Olvan (2-2)

  • La UE Campdevànol no ha fallat contra el Gurb (1-0). | Isaac Muntadas -
Publicat el 17 de març de 2012 a les 23:00
La UE Campdevànol no ha fallat contra el Gurb (1-0). Foto: Isaac Muntadas

En un partit disputat aquest dissabte a la tarda la UE Campdevànol s’ha imposat al Gurb –dotzè classificat-amb un solitari gol d’Arnau Padrós en el partit corresponent a la 24a jornada de Tercera Catalana. Amb aquesta victòria els homes de Joan Carles Carnerero ja sumen 60 punts i es mantenen invictes.

El partit ha estat molt intens en els primers compassos, ja que els dos equips volien controlar el joc. La intensitat del matx ha provocat que ambdós conjunts juguessin fre-gant el límit del reglament. De fet, al minut 22 l’àrbitre ha expulsat un jugador visitant amb vermella directa per donar un cop de colze al seu adversari. Poc després, Christian Carrasco s’ha autoexpulsat per trepitjar un contrari intencionadament. El joc s’ha travat i el Campdevànol només ha disposat d’una ocasió clara per marcar mitjançant un fort xut de Xavier Suárez, que el porter ha resolt amb una gran aturada.

A la segona part, els campdevanolencs han sortit més entonats i han començat a posar setge a la porteria visitant. Primer, al minut 53 amb un llançament al travesser i dos minuts després amb un golàs des de fora l’àrea d’Arnau Padrós. El migcampista del Campdevànol ha ajustat la pilota al pal esquerre del porter que no ha pogut evitar que acabés al fons de la xarxa. A partir d’aquí, el conjunt verd-i-blanc s’ha fet amb el domini del partit i ha tornat a enviar una pilota al travesser després d’un rebot en un defensa osonenc. A les acaballes del partit, Albertini també ha estat expulsat i es perdrà el pròxim.

El Campdevànol afrontarà el “Tourmalet” amb les baixes d’Albertini i Carrasco

A partir de la setmana vinent, el Campdevànol afrontarà el seu “Tourmalet” particular. Les pròximes tres jornades es preveuen decisives per el desenllaç de la lliga, ja que el conjunt campdevanolenc es desplaça al camp del Vic Riuprimer, rep l’Olímpic la Garriga a casa i visita el Torelló.

Els verd-i-blancs tenen un coixí de dos punts ja que aquest diumenge van empatar al camp de l'Olvan (2-2), l'avantpenúltim classificat. A més, tenen un marge d'onze punts respecte el Voltregà, el tercer classificat.