La Fundació MAP aporta vint esportistes del Ripollès als Specials Olympics que se celebren fins al diumenge 14 d'octubre a Vilanova i la Geltrú. Després de dies entrenant estan a punt per debutar en aquests jocs per demostrar que l’esport no té límits ni fronteres.
Enguany hi ha un valor afegit important i és que es compleix el 20è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona del 1992, any en el qual es va engegar els Specials al nostre país. L'acte inaugural se celebra aquest dijous 11 d'octubre al Pavelló de la Mar Bella de Barcelona però totes les proves esportives se celebraran a la capital del Garraf. Els esportistes de la Fundació MAP participen en les modalitats de futbol (vuit) i petanca (dotze).
Vint atletes del Ripollès participen als Special Olympics
Societat
Els jocs se celebren a Vilanova i la Geltrú
- Les cinc protagonistes del documental -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
-
-
Societat Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya Neus Climent
Publicat el
11 d’octubre de 2012 a
les 18:47
Et pot interessar
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
