Els Bombers de la Generalitat lluiten des de les 11.25 h d'aquest divendres contra un foc forestal que s'ha declarat al municipi de Sant Joan de les Abadesses, a la zona de la Rovira -per sobre del barri de l'Estació-.
Per controlar les flames s'han arribat a mobilitzar tres mitjans aeris i deu terrestres. Hores d'ara (15:00) ja només hi queden cinc dotacions de terra que remullen les restes d'un incendi que s'ha controlat a quarts de dues. Segons els Bombers de la Generalitat la superfície forestal cremada ha estat de 5.300 metres quadrats, poc més de mitja hectàrea.
A banda dels Bombers de la Generalitat, també han intervingut en el sinistre dotacions dels Mossos d'Esquadra, de la Policia Local i de l'agrupació de Protecció Civil de Sant Joan.
Un incendi forestal a Sant Joan mobilitza tres mitjans aeris i 10 dotacions terrestres
Els bombers remullen la zona de la Rovira on s'ha cremat poc més de mitja hectàrea
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2011 a les 13:02
Et pot interessar
-
Societat Alerta de perill màxim per pedra, esclafits i tornados a cinc comarques
-
Societat Activat l'avís de perill màxim per pedra, esclafits i tornados a cinc comarques
-
Societat Protegeixen el so de les campanes centenàries de Ribes de Freser
-
Societat Problemes de cobertura mòbil a la Vall de Camprodon per unes obres
-
Societat Ribes de Freser supera el primer mes amb de contenidors xipats sense incidents importants
-
Societat Ogassa lluita per salvar l'escola