“Ortigaires del món, uniu-vos!”. Aquest podria ser el lema de l'esdeveniment que se celebrarà dissabte al vespre al bar l'Obrador de Ripoll. No serà aquest, però la crida de la denominada segona Trobada Internacional d'Ortigaires és igualment clara i directa: “Vine a ortigar-te”.
Els Ortigaires són un subgrup de l’Associació del Jardí Botànic de Plantes Medicinals de Gombrèn, que eventualment es reuneix i elabora menjars amb ortigues a fi de promocionar-les.
Entre altres activitats els participants podran gaudir d'un “pica pica” fet d'ortigues -tant Urtica dioica, U. urens- com a element principal. També es presentarà el CD Seppuku in the Buku dedicat al saxofonista Jordi Carbó, mort el 2009.
«Vine a ortigar-te!»
Societat
L'Obrador de Ripoll acull la denominada segona Trobada Internacional d'Ortigaires
ARA A PORTADA
-
Cultura Més de 30.000 visitants omplen Ripoll en la sisena edició de la Fira de Bruixes Pau Espí Solé
-
-
Alimentació El poble català de 20 habitants amb un obrador que triomfa amb el panettone: comandes fins a Saragossa Marc Orts
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
09 de juny de 2011 a
les 10:55
Et pot interessar
-
Societat Troben mort un boletaire de 72 anys a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
