Una part d'un cinquè premi de la Loteria de Nadal ha caigut a Sabadell. Un dècim del cinquè cinquè premi que ha sortit aquest matí, el 86007, s'ha venut a l'administració situada a la carretera de Prats. Un dècim d'aquest número també s'ha venut a una administració de Cerdanyola, al carrer de Sant Antoni.
[slideflaix]2167[/slideflaix]
L'administració situada a la Via Masagué de Sabadell ha venut també un dècim d'un altre cinquè premi: el 57421, que també ha esquitxat Terrassa i a Rubí.
El cinquè premi està dotat amb 60.000 euros la sèrie, amb la qual cosa cada persona que tingui un dècim guanyarà 6.000 euros.
[noticiadiari]2/250506[/noticiadiari]
Cauen dos cinquens premis de la Loteria de Nadal a Sabadell
L'administració situada a la carretera de Prats ha venut el 86007, i la de la via Massagué, el 57421
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de desembre de 2023 a les 11:01
Actualitzat el 22 de desembre de 2023 a les 19:06
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime