Una part d'un cinquè premi de la Loteria de Nadal ha caigut a Sabadell. Un dècim del cinquè cinquè premi que ha sortit aquest matí, el 86007, s'ha venut a l'administració situada a la carretera de Prats. Un dècim d'aquest número també s'ha venut a una administració de Cerdanyola, al carrer de Sant Antoni.
[slideflaix]2167[/slideflaix]
L'administració situada a la Via Masagué de Sabadell ha venut també un dècim d'un altre cinquè premi: el 57421, que també ha esquitxat Terrassa i a Rubí.
El cinquè premi està dotat amb 60.000 euros la sèrie, amb la qual cosa cada persona que tingui un dècim guanyarà 6.000 euros.
[noticiadiari]2/250506[/noticiadiari]
Cauen dos cinquens premis de la Loteria de Nadal a Sabadell
Societat
L'administració situada a la carretera de Prats ha venut el 86007, i la de la via Massagué, el 57421
ARA A PORTADA
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
Publicat el
22 de desembre de 2023 a
les 11:01
Actualitzat el
22 de desembre de 2023 a les
19:06
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
