El cantant sabadellenc Manel Navarro ha estat elegit per ser el representant de l’Estat espanyol al Festival d’Eurovisió 2017, que se celebrarà el 20 de maig a Kíev (Ucraïna). El jove, de 20 anys, havia estat elegit com un dels candidats pel tema Do it for you lover.
Manel Navarro ha obtingut un empat tècnic amb la cantant Mirela. Inicialment, el jurat li havia atribuït la puntuació més alta amb un total de 34 punts (12, 10 i 12), mentre que el vot del públic li havia donat 24 punts. En total, sumaven 58, que l’empataven amb Mirela. El jurat professional, però, ha ratificat el seu vot i ha escollit Navarro.
De Sabadell a Eurovisió
Després de Sergio Dalma, que va actuar a Eurovisió l'any 1991 amb el tema Bailar Pegados, Navarro serà el segon representant sabadellenc que actua al festival internacional. En el programa d'aquest dissabte s'ha presentat rodejat d'amics amb el tema Do it for your lover.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5hV-68jnsZg[/youtube]
Navarro va créixer amb les cançons de Dylan que li posava el seu pare, i pren com a referència als grans, des de The Rolling Stones, passant per Kygo, fins a una de les seves grans passions, Ed Sheeran. Als 14 anys va començar a tocar la guitarra i des de llavors són inseparables. Va començar compartint versions a Internet que van acabar amb una gran acollida a les xarxes socials. Això li portaria a desenvolupar la seva faceta com a compositor.
Amb tot just 20 anys ja demostrava uns coneixements del pop i unes habilitats per a la música que fan d'ell un artista més que prometedor. Sempre té cura que hi hagi aquest toc acústic en les seves cançons, i el seu so és profund però a la vegada comercial, fet pel qual el fan un candidat més que solvent a ser el candidat elegit pel públic.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ES19YTR5RW8[/youtube]
Fa tres anys, la seva cover acústica Hold on, we're going home, del canadenc Drake, va ser tot un èxit, el que va acabar amb la gravació del seu primer tema, Brand new day.
Atret pels ritmes de l'electrònica, Navarro la deixa entreveure en alguns dels seus temes, però sempre cuidant aquest toc acústic que tant li agrada. Candle és l'exemple perfecte, un autèntic reflex del cantant. Al vídeo apareix al costat de la model i instagramer Jessica Goicoechea.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JLed4Ecztno[/youtube]
El sabadellenc Manel Navarro representarà Espanya a Eurovisió
Societat
El cantant ha participat en el programa especial per designar el candidat per representar l'Estat espanyol | El jurat professional l'ha elegit després de l'empat tècnic amb la cantant Mirela
- La secretària general adjunta d'ERC, Marta Vilalta, en roda de premsa -
- Marc Puig
- Acte del Consell per la República a Perpinyà -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
12 de febrer de 2017 a
les 00:00
Actualitzat el
12 de febrer de 2017 a les
16:48
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
