La discoteca Park Paladium ha acollit aquest dissabte la festa per recordar una de les sales més conegudes de Sabadell de finals del segle passat, Piú. Situada a la carretera de Terrassa, va tancar portes a principis dels anys 2000, però el seu esperit és ben viu.
La cita ha aplegat molts dels que freqüentaven l'antiga discoteca, alguns dels quals han vestit samarretes de l'època, però també treballadors de llavors. Tot plegat és gràcies a quatre dels extreballadors de la discoteca, que s’han encarregat d’organitzar aquestes festes, i que arriben a la sisena edició reunint clients històrics i d’altres de nous. Es tracta d’en Jaume Casaponsa, en Miki Rodríguez, en Manolo “Lights” i en Paquillo.
L'any passat ja es va fer a la discoteca de la Zona Hermètica. Com en les anteriors ocasions, es preveu que hi hagi projeccions de fotografies i vídeos històrics, on part dels assistents s’hi veuran reflectits.
Poeu veure les fotos de la festa en aquest enllaç.
Piú reviu a la Zona Hermètica
Societat
Park Paladium ha acollit aquest dissabte una festa "remember"
- Un moment de la festa | Juanma Peláez -
- | Juanma Peláez
ARA A PORTADA
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Política El ple de Sabadell votarà reprovar el regidor de Vox que va simular un tret al clatell Gerard Mira
-
Política Un regidor de Vox a Sabadell fa veure que dispara «un tret a la nuca» a una membre dels Comuns Gerard Mira
-
Publicat el
26 de febrer de 2017 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
