El tercer tinent d'Alcaldia i regidor de Comerç i Mercats de Barberà del Vallès, Pere Pubill i Linares, i el president de l'Associació de Comerciants de Barberà del Vallès (Barberà Comerç Urbà), Alfonso Alharilla Ortega, han signar el conveni de col·laboració per al Pla de dinamització del comerç urbà entre l'Ajuntament i l'Associació.
Amb aquest conveni, tant l'Ajuntament com BCU volen continuar treballant en la potenciació del comerç urbà i el desenvolupament del Pla de dinamització comercial.
Signen un conveni per promocionar el comerç de Barberà
L'objectiu és potenciar el comerç urbà
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2016 a
les 18:00
Actualitzat el
06 d’agost de 2016 a les
17:30
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
