12
de gener
del
2018
Actualitzat
a les
14:49h
El portaveu del PDECat de Sabadell, Carles Rossinyol, ha reclamat la convocatòria de la Taula de la Mobilitat amb la finalitat d’avaluar el “caos” viscut a la ciutat aquesta setmana, amb els episodis de col·lapse circulatori als voltants de la plaça del Mil·lenari per l’inici de les obres a l’avinguda Can Feu.
L’última trobada d’aquest òrgan va ser el 27 d’abril de 2016, ha detallat Rossinyol, i ha assegurat que seria una bona eina per aportar dades tècniques i objectives per poder prendre les millors decisions entre tots els implicats.
Ha destacat que una intervenció d’aquestes característiques “que afecta a milers de persones s’ha d’analitzar molt bé. Quines són les conseqüències i mesures pal·liatives i això és el que no s’ha fet”. Ha recordat que el govern municipal va anunciar un pla de mobilitat a principis de 2017 “i que tardaria un any i mig a fer-se. Però això, no té cap mena de sentit. Primer fer actuacions i després un pla de mobilitat.
Això, al seu parer, “és una mostra de la filosofia primer actuem i després pensem”. Rossinyol ha reconegut que Sabadell necessita “repensar” la mobilitat i ha instat fer-ho “a partir d’estudis i dades objectives que permetessin implantar les mesures polítiques definides”.
L’última trobada d’aquest òrgan va ser el 27 d’abril de 2016, ha detallat Rossinyol, i ha assegurat que seria una bona eina per aportar dades tècniques i objectives per poder prendre les millors decisions entre tots els implicats.
Ha destacat que una intervenció d’aquestes característiques “que afecta a milers de persones s’ha d’analitzar molt bé. Quines són les conseqüències i mesures pal·liatives i això és el que no s’ha fet”. Ha recordat que el govern municipal va anunciar un pla de mobilitat a principis de 2017 “i que tardaria un any i mig a fer-se. Però això, no té cap mena de sentit. Primer fer actuacions i després un pla de mobilitat.
Això, al seu parer, “és una mostra de la filosofia primer actuem i després pensem”. Rossinyol ha reconegut que Sabadell necessita “repensar” la mobilitat i ha instat fer-ho “a partir d’estudis i dades objectives que permetessin implantar les mesures polítiques definides”.