Prodis ha obert “La Trama”, una nova cafeteria al Mercat de la Independència i el primer establiment hostaler de Terrassa que oferirà un servei conduït per persones amb discapacitat. De fet, la cafeteria s’inaugurarà oficialment el 3 de desembre, dia internacional de les persones amb discapacitat.
Tots els treballadors de “La Trama” s’han estat formant en el Pla de Capacitació del Programa de Garantia Juvenil (PICE) dissenyat per la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa, concretament, a la formació específica d’Auxiliar de Cambrer/a que finalitzarà amb la realització d’una visita al Celler de Can Roca, el proper 26 de novembre.
Aquest projecte és un exemple del principal objectiu del programa de Garantia Juvenil: la integració laboral dels joves. Des de 2015, un total de 1.425 joves s’han inscrit en el Programa de Garantia Juvenil dissenyat i gestionat per la Cambra de Terrassa. Del total, un 52% ha accedit al mercat professional. Un percentatge que s’ha incrementat en 3 punts des del gener de 2019.
En marxa la primera cafeteria de Terrassa dirigida per persones amb discapacitat
Es diu "La Trama" i es troba al Mercat de la Independència
ARA A PORTADA
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 24 de novembre de 2019 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025