L'Hospital Parc Taulí ha obert setembre sense registrar defuncions i amb una rebaixa de pacients a l'UCI, passant de set a cinc, tal com ha detallat el centre hospitalari. D'aquesta manera, es trenca la tònica negativa dels últims dies d'agost, ja que en l'última setmana va haver-hi vuit morts.
Quant a l'UCI, després d'una setmana amb set usuaris, aquest dimarts s'ha reduït a cinc. Tot i així, es manté el total d'hospitalitzacions, 52, ja que hi ha hagut dos nous ingressos, cosa que s'han elevat fins a 47.
La fotografia del Taulí de fa un mes era molt diferent a l'actual, encetava agost amb 23 hospitalitzacions, un dels quals a l'UCI, després que es tanqués un final de juliol amb una lleugera crescuda dels casos. El novè mes de l'any s'ha començat amb gairebé el doble d'ingressats.
Precisament, a l'agost, el dia 18, es va conèixer la primera defunció a l'hospital, després de més de dos mesos sense registrar pèrdues de vida.
[noticiadiari]2/207423[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207321[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
GRÀFIC El Taulí estrena setembre sense defuncions i rebaixant el nombre de pacients a l'UCI
Es conserva la cinquantena d'hospitalitzacions per l'ingrés de dos usuaris
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 02 de setembre de 2020 a les 16:21
Actualitzat el 02 de setembre de 2020 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
