L'Hospital Parc Taulí ha obert setembre sense registrar defuncions i amb una rebaixa de pacients a l'UCI, passant de set a cinc, tal com ha detallat el centre hospitalari. D'aquesta manera, es trenca la tònica negativa dels últims dies d'agost, ja que en l'última setmana va haver-hi vuit morts.
Quant a l'UCI, després d'una setmana amb set usuaris, aquest dimarts s'ha reduït a cinc. Tot i així, es manté el total d'hospitalitzacions, 52, ja que hi ha hagut dos nous ingressos, cosa que s'han elevat fins a 47.
La fotografia del Taulí de fa un mes era molt diferent a l'actual, encetava agost amb 23 hospitalitzacions, un dels quals a l'UCI, després que es tanqués un final de juliol amb una lleugera crescuda dels casos. El novè mes de l'any s'ha començat amb gairebé el doble d'ingressats.
Precisament, a l'agost, el dia 18, es va conèixer la primera defunció a l'hospital, després de més de dos mesos sense registrar pèrdues de vida.
[noticiadiari]2/207423[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207321[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
GRÀFIC El Taulí estrena setembre sense defuncions i rebaixant el nombre de pacients a l'UCI
Es conserva la cinquantena d'hospitalitzacions per l'ingrés de dos usuaris
Ara a portada
Publicat el 02 de setembre de 2020 a les 16:21
Actualitzat el 02 de setembre de 2020 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat Els immigrants són el principal factor de l'augment d'habitants a Sabadell
-
Societat L’Aeroport de Sabadell tanca el primer trimestre amb un 3,7% més d'operacions
-
Societat Sabadell posa a punt les fonts d'aigua ornamentals
-
Societat Mor un ciclista en caure per un barranc en una sortida de via a la C-1415A a Castellar del Vallès