L'Hospital Parc Taulí encadena tres dies consecutius d'un major nombre d'altes que d'ingressos per coronavirus. Aquest dijous n'hi ha hagut 43 (també comptant les domiciliàries) i s'eleven fins a 234, mentre que les entrades al centre han estat de 36 i fan un total de 625 pacients, segons ha detallat l'hospital.
D'aquestes 625 persones al Taulí amb Covid-19, de les quals 507 es troben a planta, vuit més que dimecres; 63 a l'UCI, vuit més que 24 hores enrere, i 55 a l'Hotel Verdi, que des de fa uns dies actua com un hospital, 20 més que el dia anterior.
En les últimes 24 hores només ha mort una persona per coronavirus al centre hospitalari i situa la xifra total en 145.
Igual que aquest dimecres, el Taulí també ha informat que el Gran Hotel Verdi, preparat com a centre sanitari des de fa més d'una setmana, té cinc pacients a les seves instal·lacions que no estan afectats per coronavirus, nou menys que el dia anterior.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
GRÀFIC Més de 200 persones reben l'alta al Taulí per coronavirus
Hi ha el mateix increment de pacients a planta i l'UCI, vuit
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2020 a
les 13:48
Actualitzat el
02 d’abril de 2020 a les
19:23
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
