La pressió del coronavirus a l'Hospital Parc Taulí segueix incrementant-se en l'arrencada d'aquest novembre, i de forma significativa. Hi ha vuit pacients més a planta (114) i tres a l'UCI/semicrítics (33), cosa que eleva el total a 147, nou més que fa 24 hores, segons ha detallat aquest dimarts el centre hospitalari.
Si fins ara el nombre d'entrades a l'UCI era semblant als registres de principis de maig, ara ja ho és de finals d'abril, amb 32 i aleshores en una clara línia descendent, a diferència de la tònica de finals d'octubre i novembre. No així d'hospitalitzats que es manté en uns valors dels primers dies de maig.
Quant a defuncions, en aquest penúltim mes de l'any s'estan disparant les morts. En les últimes 24 hores se n'ha produït una altra, cosa que fa que se n'acumulin cinc en dos dies del mes, després d'un cap de setmana que se n'han notificat set: una divendres, dues dissabte i quatre diumenge. En total octubre ha tancat amb 30 decessos -tot i que cal recordar que d'aquesta vintena de decessos, quatre van arribar entre el 30 de setembre i l'1 d'octubre-.
Amb aquesta nova defunció, notificada aquest dimarts, en total, des de l'esclat de la pandèmia a l'Hospital Parc Taulí, ja hi ha hagut 430 morts.
[plantillacoronavirus]
GRÀFIC Segueix el creixement d'ingressos a planta i a l'UCI del Taulí
Una mort en les últimes 24 hores i ja n'hi ha hagut cinc en dos dies de novembre
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2020 a les 14:40
Actualitzat el 03 de novembre de 2020 a les 15:01
Et pot interessar
-
Societat Arriba l’Aplec de Castellar Vell amb un concurs d'arrossaires i un extens programa d'activitats
-
Societat Tot a punt per a l'Aplec de la Salut de Sabadell
-
Societat Sabadell aprova el canvi d'usos en una part de l'entorn del riu Ripoll
-
Societat Projecten una ampliació de l'habitatge protegit a Sabadell
-
Societat Facultats buides a la UAB després de la gran apagada
-
Societat Nou accés al Portal Sud de Sabadell per connectar amb el polígon Sud-oest