La primera quinzena d'agost s'ha tancat amb 31 pacients a l'Hospital Parc Taulí, tres dels quals a l'UCI, que han tornat acollir persones amb coronavirus, segons dades facilitades pel mateix centre hospitalari i fins aquest divendres es mantenia el mateix nombre en aquesta unitat especial.
La tònica d'aquest vuitè mes de l'any segueix la dinàmica mostrada al juliol, amb un lleu repunt continuat. Encara que s'ha doblat respecte a fa 15 dies i han tornat els ingressos a l'UCI, sent el primer el dia 1, el 4 el segon i el 9 el tercer, cosa que no es produïa des del 29 de juny.
Unes xifres que s'allunyen molt dels escenaris d'abril i maig, quan al Taulí es van comptabilitzar centenars d'ingressos, arribant el pic a principis d'abril amb 631 pacients, una seixantena dels quals a l'UCI.
A més, en aquests primers 15 dies s'han comptabilitzat més de 400 testos PCR positius -proves fetes als CAP-, concretament 442, sense comptar les jornades massives en què gairebé un 2% dels veïns del sud de Sabadell també estaven infectats.
[noticiadiari]2/206898[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/206350[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
GRÀFICS Una trentena d'hospitalitzats i l'UCI una altra vegada amb pacients
En aquests primers 15 dies d'agost no es baixa de la vintena
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’agost de 2020 a les 10:00
Actualitzat el 19 d’agost de 2020 a les 09:10
Et pot interessar
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
