La Junta de Govern de l'Ajuntament de Sabadell ha aprovat aquest dilluns la modificació de la planificació urbanística de l'àmbit de l'Hospital Parc Taulí que ha de permetre la construcció de l'edifici polivalent, dissenyat pel Departament de Salut i que se situarà entre els edificis Santa Fe i Taulí.
[noticia]32944[/noticia]
Es tracta d'una mesura feta pel govern municipal, per tal que quan acabi la licitació i s'adjudiqui l'obra es pugui començar a construir, sense que hi hagi més demores. La previsió, tal com ha recordat el primer tinent d'alcaldessa, Pol Gibert, és que el nou equipament estigui finalitzat abans d'acabar l'any.
Aquesta nova extensió disposarà d’un total de 105 llits, una planta baixa diàfana, com una possible reserva d’espai de futur per a urgències, una primera planta polivalent amb 35 llits crítics i semicrítics i hospitalització i dues plantes més amb un total de 70 llits de curta estada d’urgències.
Es tracta del model implantat en uns altres cinc hospitals catalans: Bellvitge, Arnau Vilanova de Lleida, el Moisès Broggi de Sant Joan Despí, la Vall d’Hebron i el Germans Trias i Pujol.
Gibert ha apuntat que es tracta d'una construcció en un context de pandèmia i per donar-hi resposta, però un cop se superi servirà per donar "un major" servei UCI a l'hospital i atenció quirúrgica.
[plantillacoronavirus]
Sabadell aprova una modificació urbanística per permetre l'ampliació del Taulí
Es tracta d'una mesura per retallar calendari i accelerar la seva posada en marxa
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2021 a
les 12:16
Actualitzat el
29 de març de 2021 a les
12:36
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
