Un motorista ha atropellat aquesta mitjanit un vianant a l'avinguda de la Pau, a l'alçada del carrer Primo Levi. El vianant, de 56 anys, ha patit algunes ferides lleus i no ha requerit trasllat hospitalari.
Al lloc dels fets s'hi va desplaçar una unitat de la Policia Municipal de Sabadell, que va fer la prova d'alcoholèmia al conductor de la motocicleta, amb un resultat positiu de 1,04 mg/l, més de quatre vegades la taxa màxima permesa.
Els agents es van encarrega d'immobilitzar el vehicle i obrir les corresponents diligències judicials contra el conductor.
Un motorista que quadruplicava la taxa d'alcoholèmia atropella un vianant a Sabadell
Societat
L'home que anava a peu, de 56 anys, ha patit ferides lleus però no ha requerit trasllat hospitalari
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
01 de setembre de 2023 a
les 13:37
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
