78 projectes es disputen 1 milió d'euros a Sabadell

L’Ajuntament ha rebut les propostes que optaran a ser elegits | Aquest juliol els tècnics municipals faran la tria

Publicat el 29 de juny de 2016 a les 19:00
L'Ajuntament de Sabadell haurà de decidir entre 78 projectes que opten a la partida d'un milió d'euros que la ciutat ha deixat en mans de la ciutadania. Els han presentat entitats o associacions de la ciutat, així com persones a títol individual amb un aval d’un mínim de 50 signatures.

Un cop finalitzi aquesta fase d’estudi, l’Ajuntament informarà a les entitats i als particulars de la viabilitat de cadascuna de les propostes presentades i s’intentarà resoldre dubtes o requerir d’aclariments que puguin sorgir. Finalment, s’informarà de l’acceptació o no del projecte. Està previst que a finals del mes de juliol es facin públiques les propostes acceptades.

A principis de setembre es farà la presentació pública dels projectes, per donar pas a la votació per part de la ciutadania, que es podrà fer entre el 6 i el 18 de setembre. S’hauran de votar 4 propostes i perquè el procés sigui legitimat hauran de participar a la votació un mínim de 3.000 persones.

Els projectes, entre d’altres requeriments, poden ser actuacions a l’espai públic o fer incidència en serveis que afectin les persones i, alhora, han de ser susceptibles de ser executats per l’Ajuntament durant el 2017.
Escull Sabadell com la teva font preferida de Google